Whats the meaning of life? -Whatever you want it to be.

Idag slutade jag kvart över elva WWWWIIIIIII :D Det är så himla sköööönt :)
Vi hade matte och naturkunskap idag och då är min fråga:
VARFÖR LÄGGER MAN MATTE FÖRSTA LEKTIONEN KLOCKAN HALV NIO? smärtsamt.
På naturkunskapen pratar vi om sex, och det verkar vår lärare gilla...hehe
Idag ska jag egentligen plugga massa men jag har inte kommit igång än och vet inte om jag gör det heller, men ja det är väl tanken som räknas...eller? :)
Och bara för att jag tycker det är så kul att lägga upp bilder tänkte jag bjussa på bild när jag är brunhårig och har kort hår(bild på mig i glasögon kommer snart!) :D

Kommentarer
Postat av: karin

åh du är så fiiin! pusspuss

2011-09-29 @ 19:59:58
URL: http://katvonhund.blogg.se/
Postat av: beccis

imorgon är det freeedag! :D

ska du göra nåt speciellt?

2011-09-29 @ 21:08:49
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: MALIN

Sv;

Karin: Gosii du är otroligt fin!



Beccis: JAA det är det :D Jag ska på tjejmiddag, du då? :D

2011-09-29 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0