Hej jag heter Malin

Jag tänkte att jag skulle presentera mig själv lite grann, jag heter Malin Leufkens. Jag bor i Göteborg, och har bott här hela mitt liv! Jag har precis börjat mitt första år på gymnasiet där jag läser samhäll-media på NTI :)
Har en pojkvän som heter robin, vi blev tillsammans den 15 april 2011, en "syster" som heter hedvig som jag pratar med varje dag och träffar ungefär varannan, vi har vart bästa kompisar sen fyra år tillbaka och ska vara det resten ut!
Ehm vad mer kan man säga som kan få mig att låta lite intressant hahaha...Jag jobbar som modell och har gjort sedan jag var sju år, hatar sport men ska försöka börja träna nu eftersom att sommaren har satt sina spår..
ÄLSKAR ATT RESA! :D
Denna text var väl inte så himla kul att läsa men detta var en presentation om mig och min blogg handlar om mitt liv, mina vänner, smink, mode, kärlek, jobb och up & downs(för alla har vi sånna). Jag hoppas jag kommer att kunna bjuda på bilder för det tycker jag är kul att kolla på :D

"Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives" - William James

Kommentarer
Postat av: Zoe

Du är fettt vacker tjejen!

2011-09-26 @ 22:29:58
URL: http://zoesome.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Kan du berätta lite mer om din modell karriär och ge några tips, för jag har precis börjat inom modellbranschen :-) Ha en fin söndag!

2011-10-02 @ 19:32:12
Postat av: MALIN

Sv;

Sofie: Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta, för det finns så mycket haha! :D

Men ifall du har några speciella frågor, så får du jätte gärna skicka dessa frågor till min mail; [email protected]

Eller skriva i kommentarer! :)

<Kramar>

2011-10-02 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0