Heaven is a place nearby

Imon är det freedaag :D
Då ska jag till orust på tjejmiddag hos goaste kariiin(även kallad karran) :D
Så myigt och rolig ska det bli!!
Idag har jag vart i skolan, och efter skolan passade jag barn. Och dom barnen får inte äta chips, godis, glass, ni fattar inget sött förutom varannan lördag!! Helt sjukt, men eftersom jag är sötberoende så köper jag lite sött till dom ändå hehe och vi har kommit överens om att det är vår hemlighet haha :D
Idag på samhällskunskapen så pratade vi om mänskliga rättigheter, och jag får verkligen rysningar när jag tänker på att det är så många som bryter mot dessa! HEMSKT! :(
BARA FÖR ATT DET ÄR FREDAG IMON, VARSÅGOD OCH LYSSNA HAHA! :D

Kommentarer
Postat av: karran!

åh maliiiz<3 vi ska ha de såå mysigt :D längtaaaaar:D pusspuss

2011-09-29 @ 23:25:08
URL: http://katvonhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0