Wanting to be someone else is a waste of the person you are - Kurt Cobain

Robinson är grymt! :D Jag tycker robinson är riktigt spännande faktiskt, följer dessutom robinson-
denice´s blogg, grymt bra ifall man är intresserad av träning(vilket jag inte är, men ändå!)
Imon ska jag ha en idol kväll me robin, vilket vi faktiskt följer som slavar haha...
Sedan på lördag ska jag va me heddan, först ska vi vara på stan så ska jag spana ut lite saker jag kan önska mig i födelslagspresent, sedan på kvällen får vi se hur den leder hehe..:D
IMON HAR JAG SOVMORGON TILL KLOCKAN TIO! WIHO :D :D
Nu är det höst och snart vinter så tänkte lägga upp en bild från förra året i vintras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0