Life is to important to be taken seriously

Älskar lördagar, att vakna upp med någon man trivs bäst med, göra det man vill på dagen, och gå till sängs med den man trivs bäst med.
Idag har jag haft en go hemma dag med min familj + robin först, och sen när han gick kom heddan. Min bror har även vart här idag, älskar min bror :D
Ikväll ska jag va heddan, och vi ska skaka löööös på NRJ experience, för det kommer så himlans många bra DJ´s! :D
+ att jag vill skicka en VÄLDIGT stor puss och kram till Karin för att hon är grym!
Lägger kanske upp en bild sen hehe :D

Kommentarer
Postat av: karry karre karin

åh sötis<3 massa pussar o kramar på dig bäste malin<3

2011-10-09 @ 15:39:51
URL: http://katvonhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0