It's not that i'm afraid to die, I just don't want to be there when it happens.

oj vilken onödig skoldag jag har haft idag :o Började 8:30 med matte(man skulle ju lika gärna kunnat räkna hemma?) efter de hade vi NO och vår lärare var inte där så då fick vi gå hem och arbeta, ha!.. Måste även nämna att jag bar min svea jacka idag, vilket sänker mitt självförtroende såhääääääääär mycket, haha nä men känner mig fjortis.vi sätter punkt där tycker jag. Så idag har jag vart i skolan, duschat, sovit,pluggat, ätit, sovit, ätit och nu "pluggar" jag! Och JA jag gillar att äta..klockan är nu halv fyra, snart kommer min snuttefilt Hedvig!
Bild från i sommaren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0