Griseknoa

åh vad jag är trött!! Jag orkar inte, jag vill inte plugga! Skönt iallafall att historian är över, hade provet idag så det känns som om jag liksom tömt ut jag har lärt mig...HOPPAS DE GICK BRA HEHEHE :D
Detta vädret gör det inte bättre heller... någon dag ska jag sätta mig ner och skriva en massa tips om hur man håller energin igång när mörkret kommer, jag tycker mörkret är mysigt men man blir ju lite seg..
Något man kan tänka på är att det snart är lov, och ÅÅ vad ja ska sova :D
Shit vad jag låter deprimerande haha.. förlåt :( Okej något roligt att prata om..Jag ska till Costa Rica snart, jag har en pojkvän som är bäst och människor omkring mig som jag älskar!
Jag tänkte även länka en låt som är gjord av en 95:a tjej i Danmark, hon är kompis med en av mina bästa killkompisar som bor i Danmark! Tänk att hon har gjort ALLT själv, riktigt duktig faktiskt...en riktig PARTYHIT hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0