Förlåt

Jag ber om ursäkt om att jag inte har uppdaterat på sjukt länge! Jag har haft lite mycket för mig och glömt bort osv...
Jag hoppas alla haft en bra vecka och helg och helg hehe...Själv har jag haft det riktigt mysigt och kul både helgerna eftersom jag och min kär pojkvän hade 6 månader förra hegen det firade vi genom att spela laserdome på dagen och på kvällen gick vi ut och åt middag och på bio. Han ska även bjuda med mig på middag + idol(!!) den 2 december, så kul ska de bli :D I veckan så har Karin sovit hos mig, världens mysigaste! Och igår var jag med Hedvig, Moa och Paula och vi mötte sedan upp Rebecca, Linda och Vendela! Jättekul och mysigt :)
Ikväll ska jag vara med min käre pöjk! Får väl se vad vi hittar på :)
Hoppas alla får en GRYM lördagskväll! :D:D
Jag i Italien, jag vet inte vad jag gör med munnen men tycker bilden förmedlar en skööön känsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0