Be proud of your name

Åh vad jag älskar att gå på bio! Igår(lördags) var jag, hedvig och robin på nattbio :D Vi såg "dem tre musketörerna" den va jätteebraa, och speciellt att orlando bloom som är så VÄLDIGT snygg :o
Bion höll på mellan 23:40 - 01:20, det var mysigt att gå så sent men man blev lite seg i huvudet haha :D
Idag vaknade jag upp med min mysa robin! Sen gjorde jag mig iordning och åkte in till stan för att träffa Zoe! :D
Zoe har jag känt sen jag föddes och hon är så himlans go och mysig, en sån person man verkligen prata om allt med :) Vi tog en fika på Fröken olsson och sen gick en liten sväng på stan!
Efter det åkte jag hem där Lukas och hans mamma var, och mina föräldrar då haha :D Och vi åt middag och kolla på film, hade söndags mysis :D
Hoppas ni alla haft en underbar helg!
Lägger upp bilder från när vi var på bio och robin och hedvig är såfräcka i sina 3D glasögon, haha!
Bilder från tjejmiddagen kommer snart + en bild på mig i glasögon haha ;)
Kvaliten suger hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0