the purpose of our lives is to be happy

Jag vill hitta på så mycket grejer men kan inte, på grund av vad? Jo, pengar! Det är så sjukt irriterande att allt kostar pengar, från små pytte summor till stora jag-kommer-aldrig-ha-råd-i-mitt-liv-summor. Dem där sakerna som är så billig blir också dyra därför att man gör det ofta, man tänker liksom det är ju ändå man 60 spänn? Men om man gör det flera gånger i veckan så blir det en del pengar, har jag upptäckt hehe... :(
Det är så himla skönt att ha vänner man litar på, så om ni har någon(några där ute håll hårt i dem! Men samtidigt ska man inte låtas bli utnyttjad, bara för att du inte vill förlora din vän ska han/hon inte få lov att trampa på dig, man har lika stort ansvar båda två.
:D

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

SVAR: åh vad kul att du är med och tävlar i dagens blogg, vinnaren kommer att presenteras med första inlägget imorgon. Håll utkik, vad kul att du var med! KRAM :D

2011-11-26 @ 23:31:55
URL: http://haidisblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0