Live and fly never die

Jag gillar julen, jag tycker den är väldigt mysig, men jag gillar julen inte älskar. Jag tror dock att detta beror på att min mamma har avskräckt mig lite eftersom hon ÄLSKAR(älskar med stora bokstäver!) julen! Hon skulle nog vilja att det va jul året runt. Vi har tusentals tomtar överallt, en lysande tomte + renar på taket eller balkongen, ljusslingor i varenda träd och självklart har varenda prydnadssak tometeluva, lucia-glitter eller stjärngosse hatt... som ni förstår så är julen ganska stor i mitt hus hahaha..
Idag har jag vart med min älskade vän hedvig och vi har köpt present till mammas gud-dotter! Det är så kul att köpa presenter tycker jag, man går runt där och tittar omkring och försöker komma på vad som passar til personen, försöker komma ihåg om han/hon har sagt något den behöver, de är så spännande!! :D
Efter vi var klara med presentletandet satte vi oss på vårt favvo café vanilj! Dem har så himla mysig inne gård med filtar och värme lampa! Sen efter det åkte jag hem och pluggande :( sen har jag även ätit lite glass hehe :D
hedvig kommer nog döda mig när hon ser att jag lagt upp denna bild haha...
We're sexy and we know it....................eller??

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2011-11-29 @ 16:44:52
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0