J'adore

åh vad mycket franska jag har pluggat nu min hjärrna känns typ uppsvälld haha..:( men det är lite mysigt att bara vara hemma såna här dagar när vädret är piss, jag tänder alltid lite ljus, rökelser och sätter på mig mina mysigaste kläder och myser i sängen men idag var ju en objuden gäst med nämligen franska boken...hahaha nä men jag gillar att plugga franska men att läsa in massa glosor tror jag ingen tycker är kul..om det finns folk som tycker de så måste jag säga; SÖK HJÄLP!
Något som jag skulle behöva söka hjälp för det är mitt toffel beroende, jag älskar tofflor! Har samlat på mig 7 par nu och ett par stickad strumpor som är en toffel strumpa typ haha! Jag är helt galen i tofflor..
Efter i skolan idag så skulle jag och mamma bara in på indiska jättekort för att köpa en krok till mig, men sen blev det att vi hitta lite kläder och ett par örhängen till mig också hihi älskar mamma! :D
Men jag behöver faktiskt lite tunna tunikor/linnen nu när vi ska till costa rica den 22 december(!!!!)
IDAG KOMMER DH! JAG ÄLSKAR DH! Det är s himla bra jag vette fan hur jag ska överleva när det är slut, det liksom förgyller ens tisdag hehe :)
En bild på mina hund-tofflor som jag fick när jag fyllde år! Dem är så söta!!

Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten

Har veckans blogg i min blogg nu, missa inte att ta chansen att visas för mina 1000 läsare!! :)



http://sarahcarlstens.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html

2011-11-29 @ 22:21:15
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0