HEEEJ

Förlåt att jag inte har skrivit men trodde ingen läste min lilla blogg men tydligen så hade jag fel, vilket är väldigt roligt(att ni läser alltså, inte att jag hade fel) :D
Hoppas allas humör är på topp för det är mitt av någon konstig anledning eftersom att jag är svintrött och såååånt :O
Men i vilket fall jag fyllde år igår :D :D :D Tack alla underbara människor som finns runt om mig, ni lyser verkligen upp mitt liv! För ibland när man mår dåligt kan det vara svårt att fokusera på det som är bra, tror alla kan känna igen sig! Men i vilket fall jag fyllde år ( :D ) jag har fått massor av awesome grejer, helnöjd blondiiin heheh :D
Nu ska jag bara få iväg mina föräldrar så jag kan bjuda alla sköööna brudar på en födelsedagsmiddag som dock kommer vara extremt försenad...men bättre sent än aldrig!
jag o Lukas

Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du haft en bra start på veckan!

2011-11-28 @ 21:49:06
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0